another.chapter.of.life

backstabber

Posted on: April 27, 2009

i dun call it as frenship.
i really hate to say this, but i have to.
you such a backstabber.
i thot u’re gd to b fren wif.
bt somehow, i dunno y, u cud done tis 2 me.
is it so hard to call upon a meetin, discussion or sumthin…?
r u really into it?
sorry to say, i’m so disappointed in u.
i thot u r da besh person to fill in.
bt somehow, iam totally wrong wif dat decision…
i regret it… to choose u in tat position.
b4, hoping for u 2 be my backbone.
somewut, u are a person wif many tongues.
in front of me… im gd.
bt behind of me…?!? im totally a disaster for u.

AM I AITE?
i really hate in knowing u…
i really cudnt take it nemore…

WE’RE DONE!
DA FRENSHIP is DONE!
IM DONE wif YOU!!!

3 Responses to "backstabber"

It has been a while I haven’t heard about you sis…

Hurm… Sabar yer akak.. “These” always happen in our life. Sometimes life is unfair but thanks to HIM, HE created a lot of human beings whom we can be friend with. There is always someone whom you can rely on, alright akak?🙂

Take care muh sis~

yeah.
very bz dear bro.
sdh jgk😦 br aite nw hv time to upd8.
insyaALLAH… frm time to time akn upd8 blk cm dlu2.
hehehe.
alhamdulillah… masih ade lgk ‘kawan’ yg mampu wt kite tershenyum even dlm kepahitan.
syukur jgk… ade yg tahu menilai tp… hopefully di jauh kn sgt2 org2 cm ni lgk.
xmampu nk face it nemore. huhu.
hws aussie? hopefully everythin goes well.

Well, Aussie is fine. But the one who is living in Aussie is not fine. (Of course me) Hehehe! Assignments tgh wat line kat depan ni haa utk di buat. Dah abis assignment, kuarkan dari line. Hehehe!😛

Ouh anyway, I saw your name in the OC list. Hana pnye name pon ader. Congrats to you!!😉 Agak-agak akan jadi Mak Merah Siti lagi tak? Hehe! Waa! That was 2 years ago! Huhu~ Sgt lame! Time is running really-really fast. Huk huk~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Indahnye~


Life is too short to wake up in the morning with regrets, So love the people who treat you right, Forget about the ones who don't, And believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, They just promised it would be worth living.

Ingatlah, hanya dengan mengingati ALLAH, hati menjadi tenteram.

"Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMu"

Bertambah luas akal, bertambah luas lah hidup, bertambah datang lah bahagia. Bertambah sempit akal, bertambah sempit lah hidup, bertambah datang lah celaka. -Hamka -

Yang paling bahagia adalah orang yang mempunyai hati yang alim, mempunyai kesabaran dalam diri dan mempunyai sifat yang merasa cukup dengan rezeki yang ada. -Hukamak-

INFO: Tip untuk ibu bapa


Sebaik kandungan mencecah empat bulan, ibu digalakkan baca surah al-Fatihah, ayat Kursi dan surah al-Inshirah. Surah Fatihah adalah ibu al-Quran, ayat Kursi bertujuan menghalau gangguan syaitan manakala surat al-Inshirah untuk melapangkan hati dan fikiran.

Selepas bersalin, baca surah berkenaan ketika menyusukan anak dan dihembuskan di kepala. Ia boleh diteruskan sehingga anak cukup umur.

Waktu ketika anak antara sedar dan tidak. Rebut peluang bisikkan kata-kata nasihat, pujian dan pesanan. Ambil masa seminit, dua untuk membacakan doa sambil mengusap kepala mereka selain memberikan nasihat.

Doakan kejayaan anak, rakan anak mereka, anak rakan dan jiran.

Archives

Blog Stats

  • 76,816 hits
%d bloggers like this: