another.chapter.of.life

men2 dlm lab

Posted on: February 28, 2008

haaa…

aite nw lab OS2.
dgn ‘jahatnye’ nw im posting a new entry.
muahahaha😛
y? bcoz i hv done all the questions in tutorial 4.
and aite now, lecturer jez gave de explanation of all da quests.

‘jahat’ kn?😛
xpe… shekali shekala jdk ‘jahat’ ape shalahnye.
tp org blkg ni dok usha2 plakz kite bukak w.press. huhu.
nk type cpt2 ps tu trus publish.
malu plakz org blkg dok usha2. huhu😛

haihzzz… dok try bukak2 blog syafiq syik xleh je.
shbb connection or shbb ape ek?
syafiq pn jarang on9.
sumthin ‘wrong’ wif mybro sorunk ni.
huhu.
ape agaknye ye? hmmm…

Tags: ,

2 Responses to "men2 dlm lab"

tape notty2 camtu akak😛
dulu pon same je hana kalo dlm lab akan bt bnde2 notty!=p
tp skang dah kurang ade kelas kat lab:( huhu

ps: akak..thnx mlm ritu join and teman kitaorg g supper:P and sorry la ek..mlm2 sngt tyme tu…uhuhu

haaa.
hana wt NOTTY ape la tu dlm klaz ek.
hehe.

welkam2. my pleasure.
besh je g supper shamer2. next tyme lh g lgk😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Indahnye~


Life is too short to wake up in the morning with regrets, So love the people who treat you right, Forget about the ones who don't, And believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, They just promised it would be worth living.

Ingatlah, hanya dengan mengingati ALLAH, hati menjadi tenteram.

"Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMu"

Bertambah luas akal, bertambah luas lah hidup, bertambah datang lah bahagia. Bertambah sempit akal, bertambah sempit lah hidup, bertambah datang lah celaka. -Hamka -

Yang paling bahagia adalah orang yang mempunyai hati yang alim, mempunyai kesabaran dalam diri dan mempunyai sifat yang merasa cukup dengan rezeki yang ada. -Hukamak-

INFO: Tip untuk ibu bapa


Sebaik kandungan mencecah empat bulan, ibu digalakkan baca surah al-Fatihah, ayat Kursi dan surah al-Inshirah. Surah Fatihah adalah ibu al-Quran, ayat Kursi bertujuan menghalau gangguan syaitan manakala surat al-Inshirah untuk melapangkan hati dan fikiran.

Selepas bersalin, baca surah berkenaan ketika menyusukan anak dan dihembuskan di kepala. Ia boleh diteruskan sehingga anak cukup umur.

Waktu ketika anak antara sedar dan tidak. Rebut peluang bisikkan kata-kata nasihat, pujian dan pesanan. Ambil masa seminit, dua untuk membacakan doa sambil mengusap kepala mereka selain memberikan nasihat.

Doakan kejayaan anak, rakan anak mereka, anak rakan dan jiran.

Archives

Blog Stats

  • 76,816 hits
%d bloggers like this: