another.chapter.of.life

terkezuttt~

Posted on: February 18, 2008

warghhh…

tdk tyme tgh drive kt kl-putrajaya link…
tbe2….

ade 2 motor polis kt blkg. mule2 tu nmpk lmpu siren tu je. tp xde bunyik.
chuakkkkk nyer… yg amat2 chuak kutz.
mane x nyer…
bwk 140km/h kutz time tu.
huhuhu.
xigt nyer chuakkk laaa…
pas tu… moto polis tu lalu shblh bg sign tgn kiri mcm shwh berhenti tepi.
lgk laaa dh nk stop kete… terbyg laaa surat ‘cinta’. hmmm…
huhuhu…

last2…

rupe2nyer…
menteri mane ntah lalu…
2moto polis tu shwh ke tepi rupe2nye.
shib baik xberhenti tepi.
klo x… malu jeee…
kwang3…😛

lawa gakz lampu moto polis tu.
smart je moto tu gakz.
laju gle…
nk kejar pn xleh wooo…
ntah brape cc moto tu…

next tyme…
kne bwk lgk ‘LAJU2’. hahaha😛

still rasher chuakkk til nw.
~giggling~ grrrr…

Tags: ,

4 Responses to "terkezuttt~"

Hahaha…

bukan best ke dapat surat “cinta”.

hahaha…

klo surat ‘cinta’ tu xmo la.
klo surat tol2 CINTA nk je.
seribu yg bg, sudi ditadahkan.
hihihi😛

hahah..itu ler…bwk laju lagik..tgk mcm den..tak bwk laju pon..polis dpn ke blakang ke..tak cuak pon…den kat pemandu berhemah…
lain kali dh dpt surat cinta tuh(terdoa plak.haha)..kumpul la..buat saman terkumpul..nnti nk byr mesti sakit…time tuh baru serik kn…

muahahaha…
pemandu berhemah la shangat…😛
shib baik lm pernh lgk dpt shurat cinta taw.
hehehe😉
o0o doa kn ekkk… xmo kawan😛

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Indahnye~


Life is too short to wake up in the morning with regrets, So love the people who treat you right, Forget about the ones who don't, And believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, They just promised it would be worth living.

Ingatlah, hanya dengan mengingati ALLAH, hati menjadi tenteram.

"Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMu"

Bertambah luas akal, bertambah luas lah hidup, bertambah datang lah bahagia. Bertambah sempit akal, bertambah sempit lah hidup, bertambah datang lah celaka. -Hamka -

Yang paling bahagia adalah orang yang mempunyai hati yang alim, mempunyai kesabaran dalam diri dan mempunyai sifat yang merasa cukup dengan rezeki yang ada. -Hukamak-

INFO: Tip untuk ibu bapa


Sebaik kandungan mencecah empat bulan, ibu digalakkan baca surah al-Fatihah, ayat Kursi dan surah al-Inshirah. Surah Fatihah adalah ibu al-Quran, ayat Kursi bertujuan menghalau gangguan syaitan manakala surat al-Inshirah untuk melapangkan hati dan fikiran.

Selepas bersalin, baca surah berkenaan ketika menyusukan anak dan dihembuskan di kepala. Ia boleh diteruskan sehingga anak cukup umur.

Waktu ketika anak antara sedar dan tidak. Rebut peluang bisikkan kata-kata nasihat, pujian dan pesanan. Ambil masa seminit, dua untuk membacakan doa sambil mengusap kepala mereka selain memberikan nasihat.

Doakan kejayaan anak, rakan anak mereka, anak rakan dan jiran.

Archives

Blog Stats

  • 76,816 hits
%d bloggers like this: