another.chapter.of.life

tak besh

Posted on: July 18, 2007

today, i only hv 1 class (9am til 11am). 2day’s lecture wz too d*** bored. hmmm, i think that lecturer frm pakistan shud study hw to look in2 ppl eyes when talking. arghhh, buhshan2. n 1 sentence he repeatedly 3-4times. n takes more than da time for lectur-ing. aiyakkk~ rasher nye x prnh lgk rasher x besh dok dlm klas, n tis is da 1st time. rasher mcm x nk dtg je klas nie tetiap ari rabu. x besh nye~ tp lecturer ni mmg baik. huhuhu~

basically, i really dun like ppl when talkin they look at the walls. or even the ceiling! haihzzz, tergeram la plakz. students yg sittin in front of me pn dah macm cacing. huhuhu~

bt still, im listening to him, cume amat geram (i repeat) when he talks, he looks at the walls and ceiling!

2 Responses to "tak besh"

aper kelas2?? aperkah itu maksud kelas? ader kelas? ha? lecturer? aperkah itu…
wahahaha… mentang2 dah lama giler tak masok kelas…

o0o… cm nie shkrg ni ek.
dh x knai ape itu KELAS, ape itu LECTURER ek. xpe2…đŸ˜›

xshabor plakz nk g practical. ngk ade org windu ke x…
hahaha~

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Indahnye~


Life is too short to wake up in the morning with regrets, So love the people who treat you right, Forget about the ones who don't, And believe that everything happens for a reason. If you get a chance, take it. If it changes your life, let it. Nobody said life would be easy, They just promised it would be worth living.

Ingatlah, hanya dengan mengingati ALLAH, hati menjadi tenteram.

"Ya ALLAH, jika aku jatuh cinta, cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya padaMu agar bertambah kekuatan ku untuk mencintaiMu"

Bertambah luas akal, bertambah luas lah hidup, bertambah datang lah bahagia. Bertambah sempit akal, bertambah sempit lah hidup, bertambah datang lah celaka. -Hamka -

Yang paling bahagia adalah orang yang mempunyai hati yang alim, mempunyai kesabaran dalam diri dan mempunyai sifat yang merasa cukup dengan rezeki yang ada. -Hukamak-

INFO: Tip untuk ibu bapa


Sebaik kandungan mencecah empat bulan, ibu digalakkan baca surah al-Fatihah, ayat Kursi dan surah al-Inshirah. Surah Fatihah adalah ibu al-Quran, ayat Kursi bertujuan menghalau gangguan syaitan manakala surat al-Inshirah untuk melapangkan hati dan fikiran.

Selepas bersalin, baca surah berkenaan ketika menyusukan anak dan dihembuskan di kepala. Ia boleh diteruskan sehingga anak cukup umur.

Waktu ketika anak antara sedar dan tidak. Rebut peluang bisikkan kata-kata nasihat, pujian dan pesanan. Ambil masa seminit, dua untuk membacakan doa sambil mengusap kepala mereka selain memberikan nasihat.

Doakan kejayaan anak, rakan anak mereka, anak rakan dan jiran.

Archives

Blog Stats

  • 76,816 hits
%d bloggers like this: